Психологічна служба Малокаховського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»
Шевченко Дар҆я Віталіївна
практичний психолог
Стаж роботи: 5 років
Категорія,звання : спеціаліст
Педагогічне кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути»
Проблема над якою працює: «Успішна соціалізація та розвиток дитини відповідно до вимог сучасного суспільства».
Актуальність теми: Допомогти дитині сконструювати світ з його цінностями, нормами, вимогами,які вона ще не може повною мірою критично осмислити. Вирішити проблеми формування рушійних сил саморозвитку,спрямованих на створення образу власного «Я»,осмислення своєї соціальної належності,соціальної ролі,формування самооцінки.
Основні напрями роботи практичного психолога:
1. 1. Психодіагностика:
- діагностика готовності дітей 1-го, 5-го класів до умов навчання. Виявлення дітей групи ризику серед учнів школи;
- діагностика професійної спрямованості учнів – випускників.
2. 2. Психологічне консультування - ( індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями).
3. 3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
- групова та індивідуальна робота з дітьми групи ризику, робота з учнями 1-го, 5-го класів по підвищенню рівня готовності до нових умов навчання;
- тренінгові заняття з питань формування професійної спрямованості та становлення особистості випускників.
4. Профілактична робота - попередження випадків девіантної поведінки (порушення харчування, паління, вживання алкогольних напоїв, ігроманії, тощо), збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.
5. Просвітницька робота - бесіди з учнями з приводу здорового способу життя, насильства у сім’ї, торгівлю людьми.
Практичний психолог школи:
· здійснює первинне обстеження майбутніх першокласників під час комплектування 1-х класів;
· визначає психологічну готовність дітей до навчання в зхакладі (діагностична та корекційна робота з дітьми,
що виявились не готові до школи);
· вивчення рівня адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя;
· профорієнтаційна робота;
· виявлення та попередження випадків жорстокості, насильства;
· виявлення та попередження девіантної та деліквентної поведінки учнів;
· профілактика суїцидальної поведінки;
· попередження торгівлі людьми.